مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام با اشاره به همزمانی هفته ملی سلامت با هفته ملی جمعیت گفت: در کنار هفته سلامت، این روزها هفته ملی جوانی جمعیت را نیز گرامی میداریم. شعار این هفته «پایداری جمعیتی در روستاها، شهرها و مناطق مرزی و اتحاد ملی برای ایران قوی» است.
جعفری افزود، مسئله جمعیت یکی از مهمترین موضوعات راهبردی کشور است. آینده روشن ایران اسلامی در گرو جمعیتی جوان، پویا، سالم و امیدوار است. اگر میخواهیم کشورمان در عرصه های علمی، اقتصادی و اجتماعی قدرتمند باقی بماند، باید به مسئله فرزندآوری، حمایت از خانواده ها و تقویت بنیان خانواده توجه جدی داشته باشیم
مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام بیان داشت، مجموعه سلامت شهرستان در قالب برنامه های سلامت باروری، مشاوره های پیش از ازدواج، مراقبتهای مادر و کودک و حمایتهای بهداشتی از خانواده ها تلاش میکند تا در مسیر تحقق سیاستهای جمعیتی کشور نقش مؤثری ایفا کند.
حسین جعفری در پایان سخنان خود گزارشی از عملکرد شبکه بهداشت و درمان شهرستان در سال ۱۴۰۴ ارایه داد
